пятница, 12 июня 2015 г.

Модуль 8. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
Ÿ  яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес;
Ÿ  як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей;
Ÿ  як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей;
Ÿ  оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
Ÿ  щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
Ÿ  щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
Ÿ  самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
Ÿ  переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;

Ÿ  уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий