Цей модуль допоміг
мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у
навчанні та про роль і місце диференційованого навчання , а саме:
як
я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні;
як
я можу задовольнити різноманітні потреби учнів;
перехід
до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з
боку учнів, і з боку вчителів;
вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм
розвинути навички само- спрямованості;
учні
мають бути активним у власному навчанні;
учителі
можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках;
задоволення
навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони
стали впевненими та незалежними в навчанні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий