пятница, 12 июня 2015 г.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання , а саме:
Ÿ  як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні;
Ÿ  як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів;
Ÿ  перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів;
Ÿ  вчителі  мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички само- спрямованості;
Ÿ  учні мають бути активним у власному навчанні;
Ÿ  учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках;

Ÿ  задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий